Blog

Een knallend nieuw begin

Wij beginnen het jaar met een flinke knaller. Met het ingaan van dit nieuwe kalenderjaar neemt Edward Niemeijer afscheid van zijn LimeSquare. Elf jaar geleden startte hij LimeSquare brand improvement vanuit een bezemkast en bouwde het uit tot het full-service Digital Branding Bureau dat we nu zijn.

Edward: “De laatste tijd richtte ik mij steeds meer op mijn passie, lesgeven op Hogeschool Saxion, en mijn nieuwe bedrijf. Om daar meer tijd voor vrij te kunnen maken ben ik op zoek gegaan naar een ondernemer die LimeSquare met behoud van identiteit wilde overnemen en naar een volgende fase kan brengen.”

In Eeke Olijve is die persoon gevonden. Bij ABN AMRO was ze eindverantwoordelijk voor innovatieve projecten op het gebied van nieuwe markten. LimeSquare brand improvement sluit daar naadloos op aan.

Eeke Olijve: “Ik wilde graag een bedrijf overnemen in een groeimarkt, met voldoende schaalgrootte en de juiste mensen om het verschil te maken. Wat me in dit geval extra aantrok is het feit dat LimeSquare vooroploopt in neuromarketing inclusief een eigen neurolab. Hierdoor kan LimeSquare, wetenschappelijk onderbouwd, sublieme resultaten behalen voor haar klanten.”

Naast de neuromarketing wil Eeke focus blijven leggen op dat waar wij goed in zijn; bedrijven sterker maken met onderscheidende positioneringen, sterke identiteiten, verbluffende websites en resultaatgerichte online marketing.

Wij hebben er enorm veel zin in om samen met Eeke, en al onze opdrachtgevers, de komende jaren flink te blijven knallen.

Geschreven door: Limesquare

Het leukste nieuws komt van ons

Waar wacht je nog op? Inschrijven!