Een heldere en toekomstbestendige strategie

Klant

Jonge Poerink

Diensten

Strategie, Corporate identity, Grafisch ontwerp, Webdesign, Webdevelopment

Uitdaging

Jonge Poerink benaderde ons voor de ontwikkeling van een aantal brochures. Tijdens de opstartfase werd duidelijk dat er behoefte was aan een heldere strategie om gefundeerd de toekomst in te gaan.

De Jonge Poerink Group ontwerpt en produceert sinds 1948 klokken en signing. Samen met gerenommeerde bedrijven uit de hele wereld ontwikkelen ze producten met geavanceerde technieken. Deze zie je vaak terug in winkelstraten, industrieterreinen en langs autosnelwegen.

Tijdens gezamenlijke strategiesessies werd duidelijk dat Jonge Poerink meer doet dan het ontwikkelen en produceren van lichtreclame en klokken. Monitoring en service zijn belangrijke diensten van het bedrijf die meer onder de aandacht gebracht moeten worden.

Vanuit de strategie is ervoor gekozen om de naam van Jonge Poerink te wijzigen in Jonge Poerink Group met daaronder de vier belangrijke diensten van het bedrijf: Signing, Clocks, Service en Monitoring.

Resultaat

We ontwikkelden een toekomstbestendige strategie en visuele identiteit die aansluit bij de ambities van het bedrijf en aandacht voor de rijke geschiedenis van het bedrijf. Voor de Jonge Poerink Group hebben we een multisite ontwikkeld, waar de vier diensten een eigen site hebben. Dit maakt dat Jonge Poerink vanuit 1 CMS kan werken en content eenvoudig tussen de sites kan delen.

Waar kunnen wij jou bij helpen?

Geef ons je zoekopdracht en wij zullen je helpen.

Zoeken