Brand Identity

Vertel jouw verhaal

Jouw bedrijf heeft een uniek verhaal om te vertellen. Wij helpen je bij het definiëren en het vertellen van dit verhaal. We creëren een duidelijke strategie en positioneren sterke identiteiten voor online en offline gebruik. Dit doen we door nauw samen te werken en goed te luisteren naar jouw verhaal.

Lees verder

Brand Identity voor jou

Maak een afspraak met ons, dan kunnen we samen jouw uitdaging aanpakken!

Benieuwd naar meer?

Bekijk hier onze cases en ontdek wat wij allemaal kunnen!

Onze andere Strategie diensten

Business Strategy

Heb je hulp nodig bij het ontwikkelen van een bedrijfsstrategie? Samen met jou maken we inzichtelijk wat je doelen zijn en welke positionering van je organisatie in de markt hierbij hoort.
Lees meer

Marketing Strategy

Om je doelgroep aan te spreken is het belangrijk dat je de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste marketingkanaal communiceert. Hierbij is het maken van een marketingstrategie een belangrijke eerste stap.
Lees meer

Employer branding

Zet je in op recruitment en het werven van personeel, maar vind je het lastig om de juiste medewerkers te vinden én te binden aan jouw organisatie? Dan biedt employer branding uitkomst!
Lees meer

Awareness

Hoe groot is jouw naamsbekendheid onder je doelgroep? Hoe onderscheid je je van je concurrenten en in hoeverre voelen potentiële klanten zich vertrouwt met jouw merk, product of dienst? Deze vragen heb je jezelf vast weleens gesteld.
Lees meer

Brand identity is de manier waarop je jouw organisatie in de markt wilt zetten. Een ander woord voor brand identity is positionering.

Wat is positionering?

Bij het bepalen van de identiteit van je bedrijf wordt er een stap teruggezet en bekijk je alles in een groter geheel. Je vraagt je bijvoorbeeld de volgende dingen af: Wie zijn we? Wat doen we? Waarom doen we dat? Wat heeft onze klant nodig? Welke voordelen bieden wij? We helpen je deze vragen te beantwoorden en aan de hand daarvan ontwikkelen we een heldere strategie.

Het doel van deze strategie is om mensen te verbinden aan je merk of je bedrijf. Wanneer iemand verbonden is met je merk of organisatie, is de kans groter dat hij of zij je trouw blijft en elke keer weer voor je kiest. Het gebruik van kleuren, het logo en de naam zijn belangrijke eigenschappen die bijdragen aan deze verbinding. Het uitgangspunt van een positionering is dat deze blijvend is en niet na een tijdje verdwijnt zoals een marketingcampagne die afloopt. De positionering is hetgeen dat overblijft als je denkt aan een product, dienst of organisatie wanneer je er niet mee in aanraking bent.

Wat doen wij voor jou?

De kracht van Limesquare ligt in de combinatie van online en offline. Wanneer we samen een duidelijke strategie en positionering hebben bepaald, ontwikkelen we een herkenbare en pakkende brand identity die we uitwerken naar online én offline voorbeelden. We zien het maken van een positionering meestal als startpunt van een samenwerking. Dit is het fundament dat belangrijk is om verdere uitingen goed te laten aansluiten op de doelgroep. We ontwerpen een identiteit ook met het oog op effectiviteit in gebruik.

Vertel jouw unieke verhaal aan ons

Heb jij een uniek verhaal? Vertel het ons.
Wij helpen jou bij het definiëren en het vertellen van dat verhaal. Dat kan bij ons, in het gaafste pand van Hengelo of bij jou. In ieder geval tot gauw!