Werken bij ITANNEX is de NEXT step

Klant

ITANNEX

Diensten

Employer branding, marketing automation, strategie, webdevelopment en webdesign

Uitdaging

ITANNEX was op zoek naar professionalisering op het gebied van employer branding. De juiste mensen aantrekken die klaar zijn voor de NEXT step.

ITANNEX is dé multidisciplinaire adviseur op het gebied van oplossingen voor ontwerpen, beheren en delen van informatie. ITANNEX helpt bedrijven in de bouw en toeleverende fabrikanten met BIM (bouwwerkinformatiemodel) vraagstukken, software oplossingen van Autodesk, een eigen BIM Academy en gespecialiseerde BIM diensten.

Aansluitend bij de strategische agenda van ITANNEX, is een professionalisering op het gebied van employer branding noodzakelijk om - nu en in de toekomst - voldoende potentials aan te trekken. We ontwikkelden een online werken-bij campagne die zich richt op professionals die klaar zijn voor de NEXT step, willen groeien en innovatie omarmen. En bovenal, er klaar voor zijn om te werken bij een organisatie de grens op zoekt voor toonaangevende klanten.

Geïnspireerd uit de vorm van het logo bedachten we een dynamisch element, die de communicatie in de campagne ondersteunt en focust op mensen met het ITANNEX DNA. Naast een zakelijke sfeer zorgt zwart-wit fotografie voor een goed contrast met de kleur blauw van ITANNEX.

Op LinkedIn en Facebook zijn voor ITANNEX twee campagnes gelanceerd om online onder de aandacht te komen bij toekomstige collega’s. Er zijn meerdere advertenties ontwikkeld, waaronder een algemene advertentie waarbij “Werken bij ITANNEX” in het algemeen werd gepromoot bij de doelgroep. Door de doelgroep per vacature te specificeren op basis van relevante werkervaring, opleiding en interesses, hebben we heel gericht onze doelgroepen bereikt. Het resultaat hiervan was een flinke stijging in sollicitaties en de eerste nieuwe medewerkers die klaar zijn voor hun NEXT step!

NEXT level
ITANNEX had de voorkeur voor ons werken-bij abonnement, waarmee we in een mum van tijd een volledige website ontwikkelden die verrijkt werd door krachtige content zoals video en persoonlijke verhalen.

Bekijk de website hier

Resultaat

We ontwikkelden een nieuwe stijl en een logo ontworpen met een dynamisch element. Daarnaast maken we gebruik van zwart-wit fotografie, dit zorgt voor een goed contrast met de kleur blauw en straal een zakelijke sfeer uit.

Daarbij bedachten we twee campagnes voor LinkedIn en Facebook waarbij we door specifieke targeting heel gericht de doelgroepen hebben bereikt. Het resultaat was een flinke stijging in sollicitaties en de eerste nieuwe medewerkers die klaar zijn voor hun NEXT step!

Ook zo'n tof project?

Neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen niet wachten om samen iets tofs te creëren!

Waar kunnen wij jou bij helpen?

Geef ons je zoekopdracht en wij zullen je helpen.

Zoeken