Rebranding
Het doel van de rebranding is dat andere pensioenfondsen het aantrekkelijk vinden om tot het Pensioenfonds Meubel toe te treden, zonder huidige branches en deelnemers af te schrikken. Op basis van een gezamenlijk strategische sessie met Pensioenfonds Meubel ontstond de rebranding. Samen met het bestuur zijn we tot de kernwaardes, een missie en visie en de belangrijkste doelen gekomen. Dit komt nu allemaal tot uiting onder de gloednieuwe naam: “Oak Pensioen.” Met de pay-off: “Goed geregeld.”
Duidelijk, vakmensen en een heldere boodschap
Een heldere boodschap in een aangename huisstijl. Dát is de nieuwe identiteit van Oak Pensioen. We brengen een verhaal over dat geen vragen oproept, maar duidelijk en helder is. Zonder poespas. Dat is wat Oak Pensioen is en uitstraalt. Hiermee is het doel dat Oak Pensioen nieuwe deelnemers aantrekt en hun verhaal op een betrouwbare en duidelijke manier overbrengt. Ben je benieuwd welke middelen wij voor hen hebben gecreëerd? Kijk mee!