Wat doe je met employer branding?

Je ontwikkelt een voorkeurspositie in de markt. Je brengt het DNA van jouw organisatie naar buiten. Je zet jezelf op de kaart én laat zien wat jouw bedrijf en je medewerkers zo bijzonder maakt. Hoe je dit doet? Een werken-bij website is een mooi voorbeeld. Daarnaast kun je natuurlijk adverteren. En effectieve videografie vormt ook een onderdeel van een succesvolle employer branding. Van begin tot eind, van strategie tot resultaat, wij helpen je hierbij!

Werken-bij website ontwikkelen

Zoals we hierboven aangeven is een werken-bij website een mooie stap in employer branding. Een werken-bij website is een bedrijfspagina of een kleine website waarop de carrièremogelijkheden en de cultuur binnen je bedrijf duidelijk wordt weergegeven. Je zet jezelf goed op de kaart voor toekomstig talent. Het is een goede keuze om een aparte website te maken. Een werken-bij website heeft een ander doel dan jouw corporate website. Ook is het een ideaal middel om het DNA van jouw organisatie naar buiten te brengen. Zo presenteer je op een aantrekkelijke manier vacatures en de werksfeer. Er is ruimte voor storytelling en je geeft duidelijkheid. Met een werken-bij website heb je alle wervingsactiviteiten in een vast platform.

Meer weten?

Plan hier je afspraak

Wil je weten of Limesquare wat voor jou kan betekenen? Plan dan hier je afspraak in met Lex om samen onder het genot van een kop koffie eens verder te sparren!

Plannen
Wil je weten of Limesquare wat voor jou kan betekenen? Plan dan hier je afspraak in met Lex om samen onder het genot van een kop koffie eens verder te sparren!