Stap voor stap
Stap één: samen brainstormen. Hoe willen ze naar buiten treden? Wat vinden ze belangrijk? Dit vormt een sterke basis voor alle verdere communicatie. Zo pakte het designteam de kleurstalen en witte vellen tevoorschijn en gingen ze aan de slag. Een nieuwe stijl voor Expertisebureau Risicobeheer. Zo is de pakkende kleur rood gekozen die past bij de brandweer, die waarschuwt voor gevaar, maar ook kracht uitstraalt. Binnen no-time stond de hele communicatie met de pakkende pay-off: ‘Voor elkaar.’
Helder, informatief en gebruiksvriendelijk
“Gaaf zo’n pakkende huisstijl, maar hoe zetten jullie dat om naar een website?” Say no more! Tijdens het creëren van een huisstijl denken we vooruit en kijken we naar de mogelijkheden. De wireframes, waarin de stijl van Expertisebureau Risicobeheer direct terug te zien is, zijn eerst gemaakt. Daarna is het de beurt aan onze webdevelopers om de ontwerpen om te toveren tot een heldere, gebruiksvriendelijke en informatieve website. En óf dit is gelukt!
Concept
Logo
Pay-off
Vormentaal
Middelen
Website
Contact
Ben jij ook toe aan een tip top website?
Ben je nieuwsgierig naar wat wij voor jou kunnen betekenen?