Campagne voeren
Hoe maak je laaggeletterdheid bespreekbaar én zichtbaar? Met een opvallende online campagne! Op Meta, LinkedIn, Google en DV360 brengen we de juiste boodschap naar de juiste doelgroep met de juiste content. Denk aan inspirerende video's, pakkende explainer animaties en andere opvallende visuals. Zo blijft ikletterop.nl niet alleen hangen in je hoofd, maar gaan ze ook actief bijdragen aan een toekomst waarin iedereen zonder zorgen kan lezen en schrijven en digitaal vaardig is.
Out-of-the box
We kijken niet alleen naar de online mogelijkheden zoals Google en Meta advertising, we kijken verder dan dat. Waar komt de doelgroep? Hoe triggeren we ze het meest? Wat valt op en is tegelijkertijd ook laagdrempelig? Kortom; prikkelt het wel genoeg? Maandelijks brainstormen we samen met het projectteam van ikletterop.nl voor nieuwe, creatieve ideeën. Zo is er al twee keer op 100(!) plekken in Twente het logo te zien dat gespoten is met milieuvriendelijk melkpoeder en is mogelijk jouw fiets voorzien van een opvallende zadelhoes. En de feestdagen die eraan zitten te komen? Ook daar gaan we goed mee om. Wat denk je van de LetterPiet?
Bekijk hier de verhalen van Letterpiet