Een huisstijl om van te houden
Een huisstijl die je hart sneller laat kloppen. Daar nemen wij natuurlijk flink de tijd voor. Voor KEHBO hebben we een nieuwe identiteit ontwikkeld én zelfs een nieuwe naam. We zeiden het eerder al, alles erop en eraan. Deze huisstijl heeft als doel om de boodschap van KEHBO overzichtelijk en vooral hartelijk over te brengen. Het moet duidelijk zijn wat ze doen. Want wat ze doen is iets moois. EHBO redt levens.
Online zichtbaar
De nieuwe huisstijl is verpakt in een overzichtelijke en kleurrijke Onlime-website. Op een gebruiksvriendelijke en toegankelijke manier is te lezen wat KEHBO voor de allerkleinsten betekent. Het aanbod aan cursussen is gemakkelijk te vinden en als volwassene schrijf je jezelf snel in. Zelfs het aanmelden van een groepscursus met vrienden is eenvoudig te doen. Ondanks dat het een zwaar beladen thema kan zijn, is de website vooral duidelijk en luchtig. Een heldere boodschap, die hartelijk wordt weergegeven. Benieuwd naar de middelen? Kijk mee!