Een huisstijl om van te houden

Een huisstijl die je hart sneller laat kloppen. Daar nemen wij natuurlijk flink de tijd voor. Voor KEHBO hebben we een nieuwe identiteit ontwikkeld én zelfs een nieuwe naam. We zeiden het eerder al, alles erop en eraan. Deze huisstijl heeft als doel om de boodschap van KEHBO overzichtelijk en vooral hartelijk over te brengen. Het moet duidelijk zijn wat ze doen. Want wat ze doen is iets moois. EHBO redt levens.

Online zichtbaar

De nieuwe huisstijl is verpakt in een overzichtelijke en kleurrijke Onlime-website. Op een gebruiksvriendelijke en toegankelijke manier is te lezen wat KEHBO voor de allerkleinsten betekent. Het aanbod aan cursussen is gemakkelijk te vinden en als volwassene schrijf je jezelf snel in. Zelfs het aanmelden van een groepscursus met vrienden is eenvoudig te doen. Ondanks dat het een zwaar beladen thema kan zijn, is de website vooral duidelijk en luchtig. Een heldere boodschap, die hartelijk wordt weergegeven. Benieuwd naar de middelen? Kijk mee!

Huisstijl

Al snel werd duidelijk dat we gaan voor rustige pastelkleuren. Liefelijk met een fijne uitstraling. Dit vinden wij erg toepasselijk voor de mooie en waardevolle boodschap van KEHBO.

Logo en identiteit

Het logo is vooral te herkennen aan het beeldmerk waarin, heel toepasselijk, een hart is verwerkt. Want daar streeft KEHBO naar. Met hart voor EHBO zorgen voor de kinderen. Hier val je toch meteen voor?

Merknaam

De naam KEHBO is eenvoudig uit te leggen en goed uit te spreken. KEHBO staat namelijk voor Kinder EHBO. Duidelijker vinden wij het niet worden. Met KEHBO is er een nieuwe naam geboren, met hart voor de kinderen! Perfect om weer te geven op offline middelen, zoals deze visitekaartjes.

Online middelen

De identiteit van KEHBO mét nieuwe huisstijl is omgetoverd tot prachtige online middelen, zoals social media content en een overzichtelijke Onlime-website. Snel en duidelijk deelnemen aan de cursussen. Dát is het doel van de online zichtbaarheid van KEHBO.