100% vakantie

Al bijna 100 jaar het fijne en vriendelijke buitenverblijf in het hart van kleurrijk Twente. De Wilmersberg is een rustige en ruimte plek om te dromen, los te laten en te verbinden. Hier is het alle dagen van de week 100% vakantie.

Warm, vriendelijk en uniek

Dit vakantiegevoel online overbrengen, dát was het doel. Daarom zijn we gestart met een kleine re-branding voor De Wilmersberg, waarbij we het huidige logo (grotendeels) in takt lieten. Van een nieuwe website tot menukaartjes en van deurhangers tot kofferlabels. Het ging allemaal op de kop! Het resultaat? Een nieuwe stijl én nieuwe middelen waar de visie en missie perfect samenkomen. Warm, vriendelijk en uniek. Kijk je mee?

Logo refresh

Bij een kleine re-branding nemen we alles onder de loep. Zo ook een logo. Met een kleine aanpassing, maar toch een groot verschil, tillen we het logo van Landgoed De Wilmersberg naar een hoger level.

Een oase van rust

Even lekker ontspannen? Dan is een wellness in het hotel zeker een fijne bijkomstigheid! Met de kleine, maar fijne wellnessboutique van Landgoed De Wilmersberg is genieten gegarandeerd.

Maatwerk & uniek

De gehele website is op maat gemaakt en bevat unieke onderdelen en designs. Zo valt alles perfect samen en sluit het volledig aan bij de visie en missie van Landgoed De Wilmersberg.

ChinChin

Bij een goed hotel hoort natuurlijk ook lekkere borrel. Wij hebben verschillende kaarten ontworpen die naadloos aansluiten bij de nieuwe website van Landgoed De Wilmersberg. Zo creëer je niet alleen online vakantiegevoel, maar ook offline.

Sfeerfolder in het Duits

Op dit mooie vakantieadres komen ook veel Duitse toeristen. “Willen jullie hiervoor een gave folder maken?” Natuurlijk! Het is belangrijk om ook die gasten uitermate van dienst te zijn. Dat begint al bij informatie geven in hun moedertaal. Een folder waarin de visie, missie en arrangementen vermeld staan.

Kom werken bij Landgoed De Wilmersberg

Naast het ontwikkelen van de maatwerk website, hebben we hen ook ondersteund met het onderdeel 'Werken bij'. Hier laten we het DNA van het hotel zien, geven we de mensen een kijkje in de 'keuken' en worden potentiële nieuwe collega’s aangesproken.