Een frisse identiteit voor een nieuwe frisse speler
Onze klant was opzoek naar een frisse, jonge en hippe uitstraling voor hun gloednieuwe recruitment bureau. Ze wilden geen identiteit die als stoffig of saai bestempeld zou worden. Ze wilden maar één ding: opvallen! Hierbij moeten de kernwaarden, zoals professionaliteit en de persoonlijke benadering, maximaal benadrukt worden. Say no more tegen een creatief bureau zoals wij! We gingen op zoek naar de juiste weg tussen opvallen en professionaliteit en die hadden we natuurlijk gevonden. Talentials straalt het community gevoel én het talent voor het opsporen en aanmoedigen van talent uit. Zij zijn dé middelaar tussen bedrijven en werkzoekenden. Yes, de unieke merknaam staat als een huis. En nu is het tijd voor de verdere uitrol.
De uitstraling van de identiteit
Om de naam Talentials tot leven te brengen gaan we natuurlijk aan de slag met de uitstraling van het merk. Het logo moet het gevoel geven van jong en fris! Het is namelijk een jong bedrijf met ontzettend veel ambitie. Ook het community gevoel moet terugkomen. Daarom wordt de merknaam verpakt in een verfrissend, opvallend en herkenbaar logo. Het resultaat mag er zeker zijn! Daarna natuurlijk de creatie van de andere middelen om Talentials stevig te positioneren. Denk hierbij aan een gloednieuwe Onlime-website, een basis voor de social media uitingen en verschillende ontwerpen voor de gedrukte huisstijlmiddelen. Benieuwd naar het resultaat? Bekijk 't hieronder!