Juiste doelgroep aanspreken
Undutchables wilde hun naam écht op de kaart zetten en een breder publiek aanspreken. Ze zochten naar een knallende campagne die zowel online als offline zou scoren. Hun doel? Internationale professionals bereiken en enthousiast maken om zich aan te melden. Maar waar bereik je die internationale professionals? Juist. Op openbare (reis)plekken zoals stations en luchthavens in grote, bekende steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Expats reizen veel en vaak voor hun werk. Dus actie voeren op deze plekken is dan ook de perfecte match.
On- & offline opvallen!
Wij kregen de kans om iets spectaculairs te doen voor Undutchables: een grootschalige, cross-channel wervingscampagne die opvalt. Daarom hebben we on- en offline marketing ingezet. Door de juiste targeting voor de online middelen en de perfecte planning voor de offline posters, halen we het optimale resultaat uit de campagne. Als kers op de taart lag er een grote koffer met videoscherm op de bagagebanden op de luchthavens van Schiphol Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam. Niemand kon om Undutchables heen! De wervingscampagne voor Undutchables was een succes. We hebben laten zien dat je met een slimme mix van online en offline strategieën echt het verschil kunt maken. Onze samenwerking heeft gezorgd voor meer zichtbaarheid én meer sollicitaties.