Juiste doelgroep aanspreken

Undutchables wilde hun naam écht op de kaart zetten en een breder publiek aanspreken. Ze zochten naar een knallende campagne die zowel online als offline zou scoren. Hun doel? Internationale professionals bereiken en enthousiast maken om zich aan te melden. Maar waar bereik je die internationale professionals? Juist. Op openbare (reis)plekken zoals stations en luchthavens in grote, bekende steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Expats reizen veel en vaak voor hun werk. Dus actie voeren op deze plekken is dan ook de perfecte match.

On- & offline opvallen!

Wij kregen de kans om iets spectaculairs te doen voor Undutchables: een grootschalige, cross-channel wervingscampagne die opvalt. Daarom hebben we on- en offline marketing ingezet. Door de juiste targeting voor de online middelen en de perfecte planning voor de offline posters, halen we het optimale resultaat uit de campagne. Als kers op de taart lag er een grote koffer met videoscherm op de bagagebanden op de luchthavens van Schiphol Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam. Niemand kon om Undutchables heen! De wervingscampagne voor Undutchables was een succes. We hebben laten zien dat je met een slimme mix van online en offline strategieën echt het verschil kunt maken. Onze samenwerking heeft gezorgd voor meer zichtbaarheid én meer sollicitaties.

Expats opgelet!

Le moment suprême: de Undutchables koffer op de bagagebanden. Via een grote koffer lieten we de wervingscampagne video zien. Top idee, als je het ons vraagt! Iedereen staat daar maar te wachten en te wachten én te kijken. De juiste aandacht hadden we zeker!

Offline opvallen

Offline opvallen. Ja, dat regelen wij! Alle hotspots hingen vol met posters van royale groottes. Niemand kon er meer omheen!

SignUp en Apply module

Ook hebben we een handige SignUp en Apply module ontwikkeld! Bezoekers van de website registreren zich hierdoor gemakkelijk via de SignUp module. Solliciteren is heel eenvoudig geworden door de Apply module. De gegevens van de bezoeker worden rechtstreeks doorgeschoten naar Salesforce. Recruiters van Undutchables beschikken zo over álle benodige info!

Online aanpak

Door middel van de juiste targeting konden de expats er niet meer omheen. Waren ze op maandag op Schiphol geland? Dan kregen ze dinsdag een online advertentie te zien. We hebben op diverse kanalen verschillende advertenties laten draaien. Op deze manier wordt de doelgroep niet 'advertentie moe' en blijf je relevant!