Hoe zet je conversie optimalisatie in?

Conversie optimalisatie zet je op verschillende manieren in. Dit doe je om meer leads, traffic en volgers te genereren. Om de conversie te optimaliseren is het belangrijk om eerst relevante data te verzamelen. Waarom? Deze informatie is nodig om erachter te komen wat bezoekers op dit moment op jouw pagina doen. Het gaat hier om huidige conversies en relevante analytische gegevens. Waar kijken bezoekers naar? Welke pagina’s worden bezocht? Als deze informatie inzichtelijk is werken we verder aan het optimaliseren van jouw conversie en leadgeneratie. Wij onderzoeken welke data belangrijk zijn. En we adviseren welke middelen er nodig zijn om jouw conversie te optimaliseren. Online activatie zet je in om mensen in contact te brengen met jouw organisatie. Je genereert traffic en leads naar je website. En dan? Dan is het belangrijk dat zij direct bij de juiste content terechtkomen op jouw website. Wij helpen je hierbij. We onderzoeken welke middelen de beste resultaten opleveren. We blijven optimaliseren. Hoe we dit doen? Door jouw conversiepercentage te verbeteren en A/B testen uit te voeren.

Ontdek hier

Limesquare biedt ondersteuning

Ben jij benieuwd hoe je meer traffic en leads naar jouw website genereert? Wij denken met je mee. Als conversie optimalisatie bureau hebben wij de juiste tools en middelen. We activeren de doelgroep te activeren. We ondersteunen in het verzamelen van leads en conversies. Dit doen we samen met jou. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Meer weten?

Plan hier je afspraak

Wil je weten of Limesquare wat voor jou kan betekenen? Plan dan hier je afspraak in met Lex om samen onder het genot van een kop koffie eens verder te sparren!

Plannen
Wil je weten of Limesquare wat voor jou kan betekenen? Plan dan hier je afspraak in met Lex om samen onder het genot van een kop koffie eens verder te sparren!