Kernwaardes doorvertalen in een identiteit

Flexibiliteit. Dát is CarLeaseNow! Hoe je dat vertaald in een huisstijl? Daar weten wij wel raad mee! We gingen terug in de tijd. Geïnspireerd op de comics uit de jaren '50 hebben we een huisstijl ontworpen die toegankelijk, opvallend, kleurrijk en vooral heel duidelijk is. Om het te personaliseren, voegden we een passend 3D karakter toe, namelijk: ''Mr. Nice Guy''. Mr. Nice Guy is een spontane autoverkoper die voor jou de beste deals in petto heeft. Uiteraard in een flexibel jasje. Nice, toch?!

Een passende Onlime-website

Om CarLeaseNow verder te vermarkten, kan een nieuwe website natuurlijk niet ontbreken. Op een duidelijke, opvallende en aangename manier is het aanbod van CarLeaseNow makkelijk te bekijken op een overzichtelijke website. Ook het maken van een afspraak is gemakkelijk. Niet teveel poespas, maar functioneel. Heb je vragen? Ook dat is geen enkel probleem. Hierdoor ben je écht verzekerd van de beste deals in town voor zakelijk rijden. Het blijft niet bij een website alleen... Kijk snel verder!

Een 'nieuw' logo

Een nieuw logo in een jaren '50 jasje. Speels, kleurrijk, flexibel en duidelijkheid. Dát zijn de kernwaardes die terug komen in het logo. Dit logo sluit daardoor perfect aan op de identiteit van CarLeaseNow.

Onlime-website

Alle huisstijl-elementen van CarLeaseNow zijn verwerkt in een duidelijke, kleurrijke en opvallende Onlime-website. De website is erg gebruiksvriendelijk en hun ruime aanbod aan leaseauto’s is overzichtelijk te bekijken.

Merkpersoonlijkheid

Merkpersoonlijkheid geeft een bedrijf letterlijk een gezicht. Door Mr. Nice Guy zijn alle uitingen uniek en herkenbaar voor het publiek. Het karakter heeft de beste deals en is nu overal terug te zien bij CarLeaseNow! Misschien ontmoet jij hem ook binnenkort?