Alles om de bezoeker te laten converteren
We ontwikkelden een website die makkelijk te navigeren is en bezoekers snel naar hun doel leidde. Na livegang zijn we twee dagen per week aan de slag gegaan met de doorontwikkeling. Wat kan er SEO-technisch beter, oftewel: hoe komen we hoger in Google? We deden een zoekwoordenanalyse en bepaalden waar de kansen lagen. Bijvoorbeeld huidige content slimmer schrijven. Maar ook praktische aanpassingen. Blijkt een menu niet helemaal duidelijk te zijn? Dan optimaliseren we die. Betere call to actions nodig? We pasten ze aan zodat de bezoeker content zag die helemaal aansloot op hun wensen.
Alles om de bezoeker te laten converteren dus. Dat deden we met een sterk staaltje (al zeggen we het zelf) marketing automation. Alle mails werden automatisch gepersonaliseerd verzonden en ook naar brochure-aanvragen had SelektHuis geen omkijken meer. Dat is pas moeiteloos leads verzamelen!
Om SelektHuis kun je online niet meer heen
Daarnaast regelden we ook alles op het gebied van Google Ads. Daarbij hebben we gericht ingezet op allerlei zoekvragen van de potentiële klant van SelektHuis. Zodat we precies die bezoekers naar de website trokken. En natuurlijk zetten we ook in op remarketing, waarbij de bezoeker, na bijvoorbeeld het downloaden van een brochure, weer een advertentie van SelektHuis te zien krijgt. Kortom, om SelektHuis kun je online niet meer heen!
Wil jij ook die toppositie in Google bereiken?
Neem gerust contact met ons op